#Original #GIFS #Funny #Picdumps #Animals #Creative #Photography #History #Celebs #Tech #Movies #Music


#News #Science #Interesting #Space #Sports #TVShows #SciFi #Memes #Gaming #Quotes #Sexy #Ask
PROTIP:  Press the and keys to navigate the slideshow.
Report this topic to moderators This post already reported
-3Remove
-2Remove
-1Remove
+62
+1Remove
+2Remove
+3Remove
Views: 5838
Posted: 2010-10-02 23:07:14

Responses (39) // Sorted by points

  • BEASTY - replied 2010-10-03 02:50:23
    +6
    STOP RUINING REALITY A GIANT HOLE JUST APPEARED IN ALASKA
    Reply
    Report
    • ninjapoptart - replied 2010-10-03 16:18:45
      +1
      NoOoOoOo! The polar bears!!
      Reply
      Report
    • triclebickle - replied 2010-10-03 20:54:42
      +1
      great just great now im gunna have to make a save the polar bears post and all because some guy just had to and fuck with the natural order of things thanks for nothing.
      Reply
      Report
  • Dragkyre - replied 2010-10-03 17:46:04
    +2
    to be clear for the retards raging at this, its not HIS math, its an old picture on ***** that is used to troll nerds that are so fucking anal about math, so stfu you were all trolled
    Reply
    Report
    • thekitkatkid - replied 2010-10-03 17:50:38
      +3
      lol forgot the seal
      troll is troll
      Reply
      Report
      • Dragkyre - replied 2010-10-03 17:55:26
        +2
        yeah trolls are easy to spot now days, pretty much anything from or on 4chan is a troll ;) i like your DP btw, kenny is awesome!!!
        Reply
        Report
        • thekitkatkid - replied 2010-10-03 18:01:29
          +1
          DUBZ LULZ "DP" & Its Butters
          Reply
          Report
          • Dragkyre - replied 2010-10-03 18:02:52
            +1
            dude ive seen every south park episode.... its kenny
            Reply
            Report
            • thekitkatkid - replied 2010-10-03 18:08:32
              +1
              u trying to troll me punk?
              Reply
              Report
              • Dragkyre - replied 2010-10-03 18:09:46
                +1
                not you in particular just the people reading it who i know cant help themselves and jump in at the 1st chance they get to prove someone wrong ;)
                Reply
                Report
                • thekitkatkid - replied 2010-10-03 18:15:10
                  +1
                  lol ok =D
                  Reply
                  Report
            • BEASTY - replied 2010-10-06 18:15:20
              +1
              its butters.....
              this is kenny
              kennywithouthat - u wanna fix it?
              Reply
              Report
              • Dragkyre - replied 2010-10-06 18:43:01
                +1
                thats cartman......
                Reply
                Report
                • BEASTY - replied 2010-10-06 18:45:58
                  +1
                  your a idiot... LEARN TO SOUTHPARK!
                  Reply
                  Report
                  • Dragkyre - replied 2010-10-06 20:06:11
                    +2
                    u mad lol?

                    trollface - u wanna fix it?
                    Reply
                    Report
                    • BEASTY - replied 2010-10-06 21:50:45
                      +1
                      guess who this is


                      its EFG
                      efg - u wanna fix it?
                      Reply
                      Report
    • WRAPPEDinBACON - replied 2010-10-03 19:57:45
      +2
      9be18cde 3547 882d - u wanna fix it?
      Reply
      Report
      • Dragkyre - replied 2010-10-03 20:49:30
        +1
        thats one of the scariest things ive ever seen...... I CHOOSE YOU CREEPY GOAT!
        1272207387227s - u wanna fix it?
        Reply
        Report
    • thekitkatkid - replied 2010-10-03 17:49:47
      +1
      THANK U! I just didnt bother explaining...I just facepalmed at the ragers I deserve this not trying to brag but someone gave it to me for beaing a badass troll on 4chan (hell yea I be trolling hard) & u deserve it for knowing a troll
      Reply
      Report
  • tyduran13 - replied 2010-10-02 23:38:03
    +1
    Nice avatar, oh and you bastard!!!! haha +3
    Reply
    Report
    • thekitkatkid - replied 2010-10-02 23:52:52
      +1
      lol, thx I saw it from the episode tonight & I liked his expression so I decided to get it as an icon
      Reply
      Report
      • drakengard85 - replied 2010-10-03 06:22:14
        +1
        was that the professor chaos episode?
        Reply
        Report
        • thekitkatkid - replied 2010-10-03 10:06:41
          +2
          nah, its wen butters gets his first kiss & turns into a pimp
          Reply
          Report
          • drakengard85 - replied 2010-10-03 17:43:54
            +1
            too bad, cuz prof chaos would make a sweet avatar.

            Reply
            Report
            • BEASTY - replied 2010-10-06 21:54:01
              +2
              are you forgeting general disarray???
              filephpavatar5049 - u wanna fix it?
              Reply
              Report
            • thekitkatkid - replied 2010-10-03 17:46:49
              +1
              lol it would
              Reply
              Report
          • Dragkyre - replied 2010-10-03 17:44:39
            +1
            love that ep!
            Reply
            Report
  • DarkicoN13 - replied 2010-10-03 03:49:30
    +1
    whats next you divide by zero?
    Reply
    Report
  • Mattty21 - replied 2010-10-03 05:15:27
    +1
    Erm, isn't the issue that you decided that the square root of -20 is 4 or 5. neither of which are correct?
    Reply
    Report
  • Tremp20k - replied 2010-10-03 08:51:52
    +1
    dived by zero that will fix it
    Reply
    Report
  • luminosity - replied 2010-10-03 20:17:41
    +1
    what you did there i see it


    ...AND IT'S A FAKE

    (psst, he didn't divide by zero, it's something else he did in the third step or so)
    Reply
    Report
  • MissRandom - replied 2011-11-13 15:01:56
    +1
    Front page! +3
    Reply
    Report
  • castlewarsisawsome - replied 2010-10-03 05:13:32
    0
    god got sucked in the hole you made ... thanks
    Reply
    Report
  • awesomeeeee - replied 2010-10-03 05:26:03
    0
    this post fails
    wat happens to the 36 n 45?
    it just disappears n u cant do that
    Reply
    Report
    • tbart2010 - replied 2010-10-03 06:17:33
      +1
      exactly. I went through it several times and it just disappears after step 2
      Reply
      Report
  • Responses are below viewing threshold (show responses)
    -1

Leave a reply

Upload files