icon party!

there are a lot of cool icons on sharenator & I was just thinking
"man I want to see the original picture" & thats wat this post is for
feel free to post the original picture of ur icon/avatar
well of course I will go 1st
my icon is a picture of Chouji suitengu from speed grapher(its an anime)
sg17 - icon party!

EDIT:got a new one
isshin cover

EDIT(10-3-10):
butters - icon party!

EDIT(1-17-11):
me - icon party!

EDIT(3-3-11):
spider web sweets vampire Mitoza

You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 7

    p19 - icon party!


    Mine is the badge awarded when your attain the top score in a round on BFBC2.

    • Math
    • July 21, 2010, 3:52 am
    Reply
  • 6

    puke - icon party!

    Reply
  • 5

    iwo jima flag raising 5 8 092

    Reply
  • 5

    android demon prince

    Reply
  • 4

    gir :3
    girlololololol - icon party!

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    - hightec October 3, 2010, 2:20 pm
    mongoose :D
    - 720Z January 31, 2011, 2:15 pm
    Reply
  • 3

    first off, what the hell is the guy sitting on

    second:
    vegetarian - icon party!

    Reply
  • 3

    typhlosion FTW!!!!!!!!!!!!!!
    Pokedex 157 Typhlosion FR by Pokemon FR

    A bear riding a shark with a tommy gun and fat cigar, I can get on board with that. Your avitar is pretty damn kewl.
    - CaptinCrunk October 7, 2010, 7:58 pm
    Thanks ;)
    - imfrikknbad October 7, 2010, 8:11 pm
    Reply
  • 3

    i love deadmau5
    deadmau6 - icon party!

    Reply
  • 3

    Hei and Yin from DTB(Darker than Black, an anime)
    ri7rev - icon party!

    b3f44e74ee77a06fa24052e7eb2f34aa - icon party!

    3996809754 b9cce28955 o - icon party!

    Hei is abusive but he's kind to Yin! XD

    Reply
  • 3

    a Cultist, most likely of Cthulhu

    cultist - icon party!

    Reply
  • 3

    "The Bored Baby"
    ag - icon party!

    Reply
  • 3

    Nice, I like this one. Also like his Music, Trance For The Win.

    Reply
  • 3

    I can't find the High Resolution one, but this is clear enough I guess.
    400 1188863724 kate beckinsale

    Reply
  • 3

    wallpaper 118761 RE Fav Wallpapers

    • Dannyl
    • July 21, 2010, 3:34 am
    Reply
  • 3

    otto bus driver

    Reply
  • 3

    found this one on the internet one day and liked it so much i decided to use it.

    elf - icon party!

    • gw2250
    • July 21, 2010, 4:15 am
    Reply
  • 3

    Mine is just a chunk of this picture
    fma vs hp - icon party!

    :) harry potter and full metal alchemist lol

    Reply
  • 3

    funny pictures ymca cat

    just liked it

    • BEASTY
    • July 26, 2010, 3:01 pm
    Reply
  • 3

    madarauchiha 19382 - icon party!


    Mine's Madara Uchiha. Because his mangekyou sharingan looks badass and because he is badass.

    Reply
  • 3

    v for vendetta logo wallpaper



    Remember, remember the Fifth of November,
    The Gunpowder Treason and Plot,
    I see no reason
    Why the Gunpowder Treason
    Should ever be forgot.
    Guy Fawkes, Guy Fawkes, t'was his intent
    To blow up the King and Parli'ment.
    Three-score barrels of powder below
    To prove old England's overthrow;
    By God's providence he was catch'd (or by God's mercy*)
    With a dark lantern and burning match.
    Holla boys, Holla boys, let the bells ring.
    Holloa boys, holloa boys, God save the King!
    And what should we do with him? Burn him!

    • Ertrov
    • August 1, 2010, 2:28 pm
    V for Vendetta FTW!
    +1
    - HeartlessAngel October 7, 2010, 7:48 pm
    Reply
  • 3

    wallpaper 264340 jpg

    just some random pic from wallbase
    this is the one i was going to use
    wallpaper 249829 - icon party!

    but i mixed em up and just ran with it

    lol changed again

    the cake from portal
    (its real)
    - mofosho October 1, 2010, 5:25 pm
    I think ur nickname from now on is "lie"
    - thekitkatkid October 1, 2010, 5:48 pm
    - SkinnyBill October 3, 2010, 3:45 am
    that icon change seemed kind of rushed and now that i look at it its not as funny as i thought it was

    so i present to you my new icon

    - mofosho October 6, 2010, 3:12 pm
    Reply
  • 2

    Oh god, every time I see this I wanna do the same thing cuz its coming out of his nose too..it's just so..EW!! XD

    Reply
  • 2

    avatar 8114b 2051 - icon party!

    Me when i shaved my head into a mohawk last summer

    Reply
  • 2

    Just a simple sail boat it was on my old computer so i used it XD
    [img]http://files.sharenator.com/avatar_3477_687.png[/img]

    Reply
  • 2

    ^-^
    doll house

    Reply
  • 2

    explosm pic



    I <3 Explosm :)


    Edit

    Awimsuit guy

    • SuDoku
    • July 27, 2010, 4:48 am
    Reply
  • 2

    best multiplayer game ever

    Reply
  • 2

    DAMN! that looks sick!

    Reply
  • 2

    my avatar - icon party!

    Reply
  • 2

    cool free desktop wallpaper digital art fractal Nexus Moonchilde

    • Disco
    • August 5, 2010, 4:15 am
    Reply
  • 1

    he is sitting on some freaks head

    Reply
  • 1

    that is what i thought, but wasn't sure

    Reply
  • 1

    yea there are a lot of freaks in that anime

    Reply
  • 1

    huh? y the fuck not?

    Reply
  • 1

    idk i just cant well at least on my windows vista i cant...

    • gryxng
    • July 19, 2010, 7:11 pm
    Reply
  • 1

    awww that sucks

    Reply
  • 1

    yeah well when i can post up pictures again ill put up the most epic shit and itll make you look dumber than a bag of hammers lol

    • gryxng
    • July 19, 2010, 7:13 pm
    Reply
  • 1

    hahaha friendly rivalry I like it, & I look forward to ur post^^

    Reply
  • 1

    i see then maybe this is can Mortal Kombat all over again ill be Lui Kang youll Jax lol

    • gryxng
    • July 19, 2010, 7:19 pm
    Reply
  • 1

    hahaha

    Reply
  • 1

    aw damit im just 200 ranks lower than you lol

    • gryxng
    • July 19, 2010, 7:23 pm
    Reply
  • 1

    lol u can catch up to me if u make a post that costs 3200 points(lqtms*)
    *lqtms= laughing quietly to myself

    Reply
  • 1

    Me neither, it happened when they put the new "post more than one picture at once" thing up. I get an IO error (using a really old Mac though)

    • Jozzoh
    • July 19, 2010, 7:57 pm
    Reply
  • 1

    mine is very very abvious and duznt really need to be bigger for you to get it but still here ya go

    taco - icon party!

    Reply
  • 1

    well i just found the solution to my problem lol
    USE A DIFFERENT COMPUTER!!!! yep

    • gryxng
    • July 19, 2010, 9:08 pm
    Reply
  • 1

    Naruto lol

    ps i got it working kinda
    naruto - icon party!

    • gryxng
    • July 19, 2010, 9:13 pm
    Reply
  • 1

    man, that does not look bad at all

    Reply
  • 1

    I havnt seen u around sharenator are u new? if so welcome to ur new home =P

    Reply
  • 1

    yea, ive been viewing alot of the posts on here but havent decided to create an account until now

    Reply
  • 1

    well hope to seeing future posts by u

    Reply
  • 1

    I live my life by his music C:

    Reply
  • 1

    deidara - icon party!


    Deidara from naruto, becuase he blows shit up:)

    Reply
  • 1

    awww no tung action

    Reply
  • 1

    27401 100001034000906 9850 n - icon party!


    mines of me. am i the only one with a pic of myself?

    • aumos
    • July 20, 2010, 7:42 pm
    Reply
  • 1

    na theres paul
    p.s are u new here too?

    Reply
  • 1

    yeah

    • aumos
    • July 20, 2010, 8:09 pm
    Reply
  • 1

    oh well welcome

    Reply
  • 1

    sealteam1 - icon party!

    saw my fan club on the internet so i had to post them -_-

    • Ghost
    • July 21, 2010, 5:32 am
    Reply
  • 1

    c'mon ppl I wanna see more

    Reply
  • 1

    lol thats cool is it really that small?

    Reply
  • 1

    NO XD i had 2 use the icon cuz i didnt have the original its on my old comp and i didnt wanna start it up

    Reply
  • 1

    oh lol ok thats cool

    Reply
  • 1

    lol it used 2 be the backround image

    Reply
  • 1

    lmao nice pic

    Reply
  • 1

    That looks like something out of a Kerli music video and that's just creepy.

    Reply
  • 1

    hahaha I made the right choice in asking it looks awesome ^^

    Reply
  • 1

    ^-^ Thank you.

    Reply
  • 1

    I can agree but i love creepy things

    Reply
  • 1

    Hive Tyrant
    Hive Tyrant by Zen Master

    EDIT: Got a new one - it's The Guy, the mascot of Disturbed on the cover of their new album, Asylum
    - Bekenel October 3, 2010, 1:45 am
    lol "mascot"
    - thekitkatkid October 3, 2010, 2:15 am
    Yep, that's their mascot. He's been on the cover of their latest 3 albums, in various guises =)
    - Bekenel October 3, 2010, 2:31 am
    Reply
  • 1

    madara is tobi right?

    • gryxng
    • August 1, 2010, 8:33 am
    Reply
  • 1

    +1 Just for Bad Company 2

    • btw32
    • August 1, 2010, 8:44 am
    Reply
  • 1

    Invader Zim?

    • btw32
    • August 1, 2010, 8:47 am
    Reply
  • 1

    Speaking of Speed Grapher.I finished watching it!! It was totally epic!! I wish there was more...and now I know your avatar is Mr.Suitengu and he's sitting on the prime minister's head! ha! XD

    Reply
  • 1

    yes

    Reply
  • 1

    Is this a picture of you or just a random guy?

    Reply
  • 1

    just some dude. i've been wanting to change it, but i haven't found the right replacement yet.

    Reply
  • 1

    It's been that pic forever...at least as long as I've been on here which is about a year I think.

    Reply
  • 1

    yeah, that's why i think it's time for a change.

    Reply
  • 1

    yea totally love that pic, who was ur favorite freak that saiga fought?

    Reply
  • 1

    I guess it would have to be the dentist guy. He was just a total fuckin full and complete freak o-o;
    So glad saiga took his ass down XD

    Reply
  • 1

    Muahaha!! I changed my Icon!! >:D

    Reply
  • 1

    I thought I remembered that... Dog?

    • btw32
    • August 1, 2010, 2:14 pm
    Reply
  • 1

    yea that guy was a creep, correct me if Im wrong but I think the father was the only 1 he didnt get to kill right?
    p.s wat ur new icon?

    Reply
  • 1

    images - icon party!

    Hehe..robot maybe? XD

    Reply
  • 1

    (Scroll down below and you'll see:)
    The father...gah!! There was too many fathers to remember XD
    Mr.Suitengu killed most of them,lol.
    Which dad? XD
    *Thinking*><;..

    Reply
  • 1

    lol yea now my respone dosent make any sense & sounds a bit pervy

    Reply
  • 1

    It does, lol :P
    Delete it? XD

    Reply
  • 1

    XD lmao no, "the father"
    speed grapher 2 by thekitkatkid

    Reply
  • 1

    na I think I want to keep it pervy =P

    Reply
  • 1

    THATS CUZ U R!
    and also I just started watching speed grapher a week ago.
    It's freaking weird man!

    Reply
  • 1

    oh u changed it? I think u had a tv show last time right?

    Reply
  • 1

    Just something I made a while ago that I thought was sweet

    bi apophysis 091204 32 - icon party!

    update please! ^^
    - thekitkatkid January 30, 2011, 1:49 pm
    after 6 months!?
    Are you insane?!!?
    Ok then.
    It's an artists rendition of a character called Jack Noir, who is pretty badass:
    - drakengard85 January 30, 2011, 6:41 pm
    looks badass
    - thekitkatkid January 30, 2011, 7:42 pm
    Reply
  • 1

    XD lmao u think thats weired u shouldn't even think about GANTZ, gantz is my favorite manga, Oku Hiroya has the most twisted mind I'v ever heard of

    Reply
  • 1

    I just typed Gantz into google images. From what I saw I think I could find myself looking gantz up in the future.
    *smiley* :)

    Reply
  • 1

    lol yea I know hiroya is such a perv ^^ but Im not comlaining but DONT! if u ever start reading it u will not want to stop & it WILL fuck UR mind inside-out! theres 1 alien that turns into a girl then has sex with guy then turns its head into a guys head & grows like a bazzilion boobs & runs of naked with the guy still fucking it!

    Reply
  • 1

    sounds like a party

    Reply
  • 1

    a wet T-shirt party that is

    Reply
  • 1

    Why thank you.

    Reply
  • 1

    Is this the Boss of the Game: Chaos Legion?

    Reply
  • 1

    Ohhh!! You should have said the priest! XD
    Or the thunder man with the cross, lol.

    Reply
  • 1

    lol "thunder man"

    Reply
  • 1

    Yeah, lol, it used to be Monk

    • Ertrov
    • August 3, 2010, 4:59 pm
    Reply
  • 1

    oh yea, now I remember

    Reply
  • 1

    Yep.

    Reply
  • 1

    More like Typhlosion on steroids.

    Reply
  • 1

    yeah i just dont get why his voice goes so squeaky when he takes off his costume :P

    Reply
  • 1

    S'actually Darius

    Reply
  • 1

    jeez i swear i recognise that guy from somewhere

    Reply
  • 1

    hookah coal

    its a hookah coal on top of a bowl because...well i smoke a lot of shisa....any flavor you can think of i have smoked....you guys should try it sometime :)

    Only flavor I've tried is Mint Chocolate
    - Reddeath195 October 8, 2010, 9:15 am
    there is a shit ton of amazing flavors out there you should try as many as you can my favorite is apple, cherry, sex on the beach, french kiss, code 69, and blue martine
    - AllenGoesRAWR October 8, 2010, 10:53 am
    Reply
  • 1

    win :D

    Reply
  • 1

    and the new one

    wallpaper 93914 - icon party!

    • Dannyl
    • August 4, 2010, 1:06 am
    Reply
  • 1

    nah hes gone super sayian 3 lolz

    Reply
  • 1

    oh yea lol get them confused sometimes

    Reply
  • 1

    wow the other 1 didnt last long

    Reply
  • 1

    haha thats so awesome ^^

    Reply
  • 1

    Thank you

    Reply
  • 1

    untitled2 - icon party!

    one piece is awesome

    Reply
  • 1

    lol 2nd 1 is awesome!

    Reply
  • 1

    you just made up my mind sir

    Reply
  • 1

    WOW thats awesome

    Reply
  • 1

    lol

    Reply
  • 1

    The band Daft Punk.
    Daft Punk trancewallpapers blogspot com 2


    There I fixed it

    Reply
  • 1

    i made mine myself, from the awesome smiley, a gradient background and some text effects.
    unfortunatley thats the full size. its still editable if you have the right program and i cba to make it bigger.
    smiley - icon party!


    In case you wondered, the font is Boris Black Bloxx

    Reply
  • 1

    Mine is a picture I took while up in wyoming while camping although i wasn't camping when i took this one.
    I used it back when i made my account and haven't bothered to find a new one.
    the reason there are 2 is I can't remember which I used for my icon. oh well.
    2009 0629aj - icon party!

    2009 0629ak - icon party!

    looks awesome
    - thekitkatkid October 6, 2010, 4:10 pm
    Reply
  • 1

    Vince Val

    Red FTW

    looks awesome
    - thekitkatkid October 8, 2010, 2:12 pm
    Reply
  • 1

    This is embers' icon!
    funny picture cat picture ehpien cat click on this post s500x333 47107 580

    • ember
    • January 30, 2011, 8:34 pm
    haha a cute kitty
    - thekitkatkid January 30, 2011, 8:36 pm
    Reply
  • 1

    mbp - icon party!

    • Zayne32
    • January 30, 2011, 9:20 pm
    that looks just like your icon -_-
    - thekitkatkid January 31, 2011, 2:05 pm
    dont member how to change my icon lol
    - Zayne32 January 31, 2011, 7:18 pm
    it's on your profile
    - thekitkatkid January 31, 2011, 7:29 pm
    Reply
  • 1

    mine is from my favorite internet comic
    rocksx4 - icon party!

    + i edited it

    • 720Z
    • January 31, 2011, 2:17 pm
    it looks so awesome
    - thekitkatkid January 31, 2011, 2:21 pm
    Reply
  • 1

    I just changed mine again
    1340462 - icon party!

    • gemie89
    • January 31, 2011, 3:31 pm
    Reply
  • 1

    This is my newest one. I can't remember all the other ones i've had cuz i'm such an avatar whore.



    formulabasik - icon party!

    Reply
  • 0

    man this sucks lol i cant post up anymore pictures anymore

    • gryxng
    • July 19, 2010, 7:05 pm
    Reply
  • 0

    Shaiya sucks and so does Last Chaos. My reccomendation: play perfect world international, Battle of Immortals, or Shin Megami Tensei (Megaten).

    Reply
  • -1

    metallica kill em all

    Reply
Related Posts