This is just mean...


  • Wasdare
  • December 21, 2009, 7:51 am
You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 2

    lol,tbh she got him first, this was his revenge

    • PEZ07
    • December 21, 2009, 8:12 am
    Reply
  • 2

    How is that mean? Clearly from the smile on his face it was a joke. Sure the girl will probably be mad for a little, but if she can take a joke then she will laugh after and find a way to get him back.

    • IVIandy
    • September 6, 2010, 3:17 pm
    Reply
  • 1

    what a dick move >_>

    • Viermo
    • January 15, 2010, 11:51 am
    Reply
  • 1

    lmao hahaha that was mean tho

    Reply
  • 1

    i was watchin then all of a suden i was like awwwwwww

    Reply
  • 1

    i could make a series of dirty 'pie in your face' jokes, but i will refrain to allow you to imagine your own.

    Reply
  • 1

    yep i saw this on rude tube

    • stewiz
    • January 16, 2010, 10:22 am
    Reply
  • 1

    ok if i evr find this jackass he wont evr have kids!!

    • boomer
    • January 17, 2010, 5:20 am
    Reply
  • 1

    PWNED!

    • Wupwup
    • February 12, 2010, 7:29 am
    Reply
  • 1

    lol +3

    Reply
  • 1

    lol what a jerk tho

    • Bekenel
    • September 6, 2010, 4:49 am
    Reply
  • 0

    pwned

    • Andrew
    • December 21, 2009, 8:01 am
    Reply
  • 0

    OWNT!!

    Reply
  • 0

    That there is a Two for One deal.

    Reply
  • 0

    hungery???

    Reply
  • 0

    Newest alternative to get your girl on her knees?

    Reply
  • 0

    • KridKID
    • January 15, 2010, 12:02 pm
    Reply
  • 0

    who the fuck cares if its a repost its funny

    Reply
  • 0

    hahahaha lol

    • peace
    • January 16, 2010, 6:08 am
    Reply
Related Posts