POKEMON!!

pokemon - pokemon!!

You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 1

    Hahhhh that's some funny shit!

    Reply
  • 1

    Very true +3

    • Dannyl
    • April 1, 2010, 3:10 am
    Reply
  • 1

    I have to admit, that's so true for my high school and friends,

    Reply
  • 1

    To be honest, I've always hated Pokemon. One kid who is sat next to me in English class can't be bothered to do any work enough that he just sits and plays pokemon all lesson.

    Reply
  • 1

    the story of my life

    Reply
  • 1

    Yup, sounds like me alright.

    Reply
  • 1

    hahahaha nice

    Reply
  • 1

    i have been the bottom one all my life and it aint gonna change seeing as i am in my last year of high school :P

    Reply
  • 1

    I'm in high school and I still play Pokemon. I don't give a damn what people say, Pokemon is the shit. :]

    Reply
  • 1

    finally someone understands!!!

    • nself11
    • September 5, 2010, 7:43 am
    Reply
  • 1

    i never played pokemon

    • hightec
    • September 9, 2010, 3:37 pm
    Reply
  • 1

    Whats with the wierd guy in the top left corner of college o.o

    Reply
  • 1

    I'm in highschool and so far it's right ;)

    Reply
  • 1

    that like my cousin
    (and me a little)

    Reply
  • 0

    Sooo true I like it

    • peace
    • April 2, 2010, 5:53 am
    Reply
Related Posts