MOTIVATIONAL POSTERS!!!

poster36439049 - motivational posters!!!

a dirty mind

blasphemy - motivational posters!!!

alochol - motivational posters!!!

halt - motivational posters!!!

flying sharks

amphibious attack tigers

fucking metal

For all you Duke fans out there....
duke20futility20from20hansbrough - motivational posters!!!

And my personal favorite.....

oh look - motivational posters!!!

You might be interested
Facebook Comments
  • 14

    633553764286102109 zombiecathecannotbecontainedmoticats - motivational posters!!!

    • Paul
    • October 2, 2008, 1:42 pm
    Reply
  • 9

    flyingtanks - motivational posters!!!

    i think this says about everything i was going to say

    Reply
  • 7

    blendingin - motivational posters!!!

    c1f05f53e8 0preview - motivational posters!!!

    silence - motivational posters!!!

    unemployment - motivational posters!!!

    fail
    - Noble6WillkickYourAss November 7, 2010, 1:03 am
    fail
    - Noble6WillkickYourAss November 7, 2010, 1:03 am
    you fail at failing its a lol made of l and o's
    - BEASTY November 7, 2010, 1:11 am
    I fail at failing, so I wins.


    ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
    ROFLROFLROFL
    ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
    ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
    R ROFL R
    O ROFL O
    F ROFL F
    L ROFL L
    ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLRO
    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
    ROFL ROFL
    ROFL ROFL
    ROFL ROFL
    ROFLROFL ROFLROFL

    mai ROFLCOPTER goes SHOISHOISHOISHOISHOISHOOISHOISHOI.
    - Noble6WillkickYourAss November 7, 2010, 1:20 am
    you failed so bad...FAIL...AT...FAILING!!!!!
    - BEASTY November 7, 2010, 1:24 am
    Reply
  • 6

    u need motivation with the size of your pecker

    • stewiz
    • October 31, 2009, 6:24 pm
    Reply
  • 3

    HAHAHAHAHHA i love trhe 'cupckaes' and flying tanks, were are stuffed now?

    AND NOW...FLYING PIGGIES? WOOT GO BABE!!!
    cprbca4or0p8caup60boca4yicwrcaxyt5gccahrrm1ccaw8pqpmcawt3wpkcag3hv7ucaxni9vucar90muhcak0s5cqcaj8wxljcahblu1acaqwgbldcax4u8tpcap4cw5lca82wziwcayw14l0ca840b1h - motivational posters!!!

    • G4g3
    • June 4, 2009, 9:11 am
    Reply
  • 3

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
    .
    .
    .
    .
    L____________OOO___L___________!!!
    L__________OOOOOO_L___________!!!
    L__________OO___OO_L___________!!!
    L__________OO___OO_L___________!!!
    L__________OO___OO_L___________!!!
    L__________OO___OO_L___________!!!
    L__________OOOOOO_L_____________
    LLLLLLLLLLL__OOO___LLLLLLLLLLLL__!!!

    • BEASTY
    • January 4, 2010, 4:04 am
    Reply
  • 2

    My mistake... I was in a rush and once I pressed submit, was too late to go back...

    Reply
  • 2

    good stufff i liked the were fucked from the amphibous tiger and flying sharks

    haha garrit you fuckin fail i have achive a rank in the top 50 your in last place preety much no wounder you left. i won this battle
    - castlewarsisawsome December 11, 2010, 4:19 pm
    Reply
  • 2

    dont ruin my epic win

    • BEASTY
    • May 15, 2010, 5:17 am
    Reply
  • 1

    *Motivational* posters? H'm. ... Well, they did motivate me (to laugh.)

    • x00x
    • July 2, 2008, 8:32 am
    Reply
  • 1

    He explained...

    • PHPLab
    • May 22, 2008, 6:39 pm
    Reply
  • 1

    WOAHHHHH!!! The last ones especially motivating i mean I love cupcakes 0.o

    Reply
  • 1

    really???

    • FLETCH
    • November 4, 2008, 10:44 am
    Reply
  • 1

    RE: Heavy Metal.
    LMAO.

    Reply
  • 1

    that last one is nice...yes of course im talking about the cupcakes!!!

    Reply
  • 1

    i like cupcakes 2 =)

    • bdog
    • January 15, 2009, 6:32 pm
    Reply
  • 1

    i like cupcakes too. especially those ones. o wait we were talking about the REAL cupcakes. my bad

    Reply
  • 1

    Lol Cupcakes

    • Flaraen
    • February 27, 2009, 10:14 am
    Reply
  • 1

    Oh look, cupcakes =]

    Reply
  • 1

    these were pretty funny

    Reply
  • 1

    wait! one of the cupcakes is missing!

    Reply
  • 1

    that chick is hot the one on the floor my kind of women PARTY ON

    Reply
  • 1

    funny

    • Sedgi
    • April 17, 2009, 12:24 pm
    Reply
  • 1

    hahahahaha thats funny

    Reply
  • 1

    lol

    Reply
  • 1

    possibly the best post i have ever seen

    • DGK09
    • May 8, 2009, 7:28 am
    Reply
  • 1

    hahahahahahahahahahahaha. thats freakin hilarious

    Reply
  • 1

    Ahhh I love these :)

    I showed my girlfriend and she pissed herself.

    Moral of the story is,
    Don't sit your blue spray paint can on top of the white house on a cold winter day while the sun is shining and your cell phone is turned off.

    Reply
  • 1

    the pic of the gfirls almost gave me a rock on :D

    Reply
  • 1

    wow, nice flying tank and the last poster w/ lesbians was the best and zombie cat

    Reply
  • 1

    bollocks... that's why the cupcakes smell like sumthin else...

    ahahahhahahahhaa

    Reply
  • 1

    I'm sorry I'm just now replying to this, but the Duke vs Carolina pic is awesome and +3 for it.

    Reply
  • 1

    awsome

    • stewiz
    • September 26, 2009, 6:44 am
    Reply
  • 1

    Mmmm, cupcakes... =P

    Reply
  • 1

    Flying tanks!

    Reply
  • 1

    +3 lolz cupcakes flyin tanks ftw

    Reply
  • 1

    suupa sweet.

    Reply
  • 1

    =D LEGIT photos. I'm motivated now.

    Reply
  • 1

    Oh no zombie cat!!!! lol

    Reply
  • 1

    i like milk

    • jimbar
    • October 17, 2009, 1:00 pm
    Reply
  • 1

    Those are funny

    • wertz3
    • October 31, 2009, 4:13 am
    Reply
  • 1

    ok....

    • stewiz
    • October 31, 2009, 6:26 pm
    Reply
  • 1

    the cupcakes one is awesome. wish i could see it in person. =)

    Reply
  • 1

    The dirt mind is funny and I love the cupcakes one

    • chris55
    • November 6, 2009, 7:46 pm
    Reply
  • 1

    awesome. +3

    • gwa2003
    • November 6, 2009, 10:07 pm
    Reply
  • 1

    swallowing your gum one is hilarious

    • amfeet
    • November 10, 2009, 6:08 am
    Reply
  • 1

    lol

    Reply
  • 1

    lovely

    Reply
  • 1

    woot. Tyler Hanborough :D

    Reply
  • 1

    I LOVE CUPCAKES!

    Reply
  • 1

    i like the cupcakes one.

    Reply
  • 1

    woah! theres girls in that picture!?! i didnt even see them, too busy staring at the cupcakes

    Reply
  • 1

    lol yumm cupcakes

    • renoB
    • February 7, 2010, 9:01 am
    Reply
  • 1

    i wonder who would win the sky shark or the water tiger

    Reply
  • 1

    mmmmm cupcakes... what girls? I only see cupcakes.

    • ember
    • February 21, 2010, 4:17 pm
    Reply
  • 1

    flying tanks lol nice bro

    • 4izz
    • March 8, 2010, 5:31 pm
    Reply
  • 1

    can laughting at the jesus blasmaphy one get u sent to hell?

    Reply
  • 1

    haha thats freakin hilarieous exspeccially the german on ice and the alcohol lol

    • kieran
    • April 28, 2010, 2:26 am
    Reply
  • 1

    i had an orgasm when i saw the cupcakes one... sshhh... ;)

    • fluffy
    • May 10, 2010, 6:36 am
    Reply
  • 1

    Let this do my talking...
    planes - motivational posters!!!

    Reply
  • 1

    Lol the plane xD

    Reply
  • 1

    i actually looked for the cupcakes once i saw that its said cup cakes

    Reply
  • 1

    but still funny

    Reply
  • 1

    HALT.
    Hammerzeit.

    Reply
  • 1

    The first one...painfully true!

    • TexBex
    • December 13, 2010, 4:34 am
    Reply
  • 1

    Haha! Now that what I'm talking about!! :)

    Reply
  • 1

    i like cupcakes

    • Zayne32
    • January 26, 2011, 1:48 pm
    Reply
  • -1

    • hahaha
    • June 2, 2009, 6:46 pm
    Reply
  • -4

    LOLOLOLOLOLOLOLOL

    Reply
  • -5

    LOLZ

    Reply
  • -6

    Reply
  • -7

    hmmmmmm...........

    Reply
  • -9

    LOLZ

    Reply
  • -23

    they motivated my cock!!!

    Reply
Related Posts