Lego moments in history

mankindmomentlego01 - lego moments in history

mankindmomentlego02 - lego moments in history

mankindmomentlego03 - lego moments in history

mankindmomentlego04 - lego moments in history

mankindmomentlego07 - lego moments in history

mankindmomentlego08 - lego moments in history

mankindmomentlego09 - lego moments in history

mankindmomentlego10 - lego moments in history

mankindmomentlego11 - lego moments in history

mankindmomentlego12 - lego moments in history

mankindmomentlego15 - lego moments in history

mankindmomentlego16 - lego moments in history

You might be interested
Facebook Comments
  • 1

    awsome

    Reply
  • 1

    Yeah, what he said.

    Reply
  • 1

    sweet deal!

    Reply
  • 1

    legos are a tough art subject lol...

    Reply
  • 1

    love these pics! legos kick ass

    Reply
  • 1

    Yay Lego people

    • wertz3
    • November 7, 2009, 3:20 am
    Reply
  • 1

    The funny thing about lego people is that they always have the same euphoric look of happiness on their face. Especially the guy trying to cover up the naked guy!

    • Jozzoh
    • November 7, 2009, 1:13 pm
    Reply
  • 1

    Just bloody amazing. Period. ... .

    Reply
  • 1

    sweet

    Reply
  • 1

    rofl thats what I thought!

    Reply
  • 1

    Sickness

    • peace
    • February 16, 2010, 2:51 pm
    Reply
  • 1

    why is that runner significant? like what event and what time did he get?

    • Mizuno
    • April 22, 2010, 11:47 pm
    Dang that's frickin' fast. Takes me 10 minutes on a good day!
    - TexBex July 20, 2011, 4:43 am
    he was travelling at 15 mph and thats fast for a human being
    - awesomeeeee July 20, 2011, 4:49 am
    Reply
  • 1

    anyone know who the naked man getting arrested by english police is? or what reason he was streaking for?

    Reply
  • 1

    hahaa, wow!

    Reply
  • 1

    Roger Bannister breaking the four-minute mile, completing the distance in 3 min 59.4 sec at Oxford, Oxfordshire, England, May 6, 1954.

    Reply
  • 1

    lol Maradonas 'Hand of God' goal... Serves us right for destroying them in the Fawklands in my opinion :P

    Reply
  • 1

    WOW..thats pretty beast!!! thx tho :)

    • Mizuno
    • April 23, 2010, 1:06 am
    Reply
  • 1

    Legos are great except when you step on one...try it sometime =S

    • dogggy
    • April 23, 2010, 6:45 pm
    Ah no kidding!!
    - TexBex July 20, 2011, 4:59 am
    Reply
  • 1

    lego is the best thing 2 ever come out of Denmark

    Reply
  • 1

    awesome!!!!!!!!!!!

    Reply
  • 1

    that & bacon

    Reply
  • 1

    very nice

    Reply
Related Posts