Kick his ass!


You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 1

    They just want an excuse to practice their Kung-Fu!! Funny though!!

    Reply
  • 1

    dont mess with the pose

    • gw2250
    • September 27, 2010, 9:45 pm
    Reply
  • 1

    hahaha lol. XD

    Reply
  • 1

    Oh god, that poor pole!! Why does't anyone help him! DX
    lol

    Reply
  • 1

    that pole didn't know what he got himself into

    • hightec
    • October 3, 2010, 12:08 pm
    Reply
  • 1

    AWWW THE OTHER POLE DIDNT EVEN HELP HIM

    Reply
  • 1

    Damn pole, mocking me by just standing there being all pole-like. Being a pole. And now you're just gonna stand there and not say anything?! How dare you mock me with your silence! (guy on the left) Ummm kick it's ass! (guy on the right) Yeah kick it's ass! (guy in the middle) You know what? I think I'll kick it's ass. Get him boys! Let's show that pole not to mess with us!

    Reply
Related Posts