Getting owned by cleverbot.

Cleverbot: Hey, what is 7 + 11?

User: 18.

Cleverbot: No it's 13.

User: How does 7 11 equal 13?

Cleverbot: Hmmm idk dial 911 and see.

User: Shut the fuck up and listen to me now.

Cleverbot: I don't appreciate your lack of respect for me, watch your sassy mouth.

User: No your going to shut up and learn what I am trying to teach you.

Cleverbot: You just used the wrong type of 'your' then. You were meant to say 'you're' rather than 'your'. I suggest you get better at your grammar.


Damn i just got served by the computer.

You might be interested
Facebook Comments
  • 2

    OWNED!!!
    NICE 3+

    Reply
  • 2

    i owned cleverbot once...

    cleverbot: are you bored?

    user: yes, thats why im talking to you

    cleverbot: ouch

    Reply
  • 1

    ouch

    Reply
  • 1

    pwnd

    Reply
  • 1

    What is this 'cleverbot' of which you speak?

    Reply
  • 1

    just go to cleverbot.com and see its a computer that talks back to you and learns from what everyone says

    Reply
  • 1

    ownage

    Reply
  • 1

    totally

    Reply
  • 1

    That's cool lol

    • DocSir
    • January 8, 2010, 11:13 am
    Reply
  • 1

    @ skinnybill

    NICE

    Reply
  • 1

    yeah i didnt know how to respond to that lol

    Reply
  • 1

    cleverbot is the best lmao

    Reply
  • 1

    Cleverbot - the worlds first electronic gramar nazi

    Reply
Related Posts