Facebook.

Okay, I hate it when you IM someone on facebook and they have that little grey/white circle next to their name, showing you that they're inactive atm.
Well, that means you probably are surfing the 'likes' page like the lonely people you are (I can say that because I'm one of the lonely people) o_O.
Solike, you IM them, and they don't IM back for...an hour. Maybe more.
When they do, they make up some stupid excuse like, "Oh. Pffshhhh. I was doing something."
"Doing what?"
"(surfing likes)Talking to my friend."
"Oh. Cool. So sup? :)"
And then they don't fucking answer again. Idk. Some conversation.
Does this happen to anyone else, or am I ranting over nothing?
*yes, I know I'm ranting over nothing*

You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 8

    Maybe this will cheer you angry facebookers up???



    cat on your facebook 274

    Reply
  • 1

    lol I have a facebook but I dont use it
    I use chatango, live message system thingy FTW!

    Reply
  • 1

    Yeah, thats why I dont use the chat thingy on FB very often. Plus, it likes to glitch on me and whenever I click on it, it wont show any of the chat history and it wont even have the box to write in so Im like "WTF". Better than myspace though :P

    Reply
  • 1

    i have my FB chat turned off... pisses people off because i hardly use msn either

    Reply
  • 1

    Have you considered the chance that that person just doesn't like you?

    • Dannyl
    • September 9, 2010, 12:26 am
    Reply
  • 1

    i hate it when people slur their speech on facebook or anything else. It occurs mainly on the end of each word written by 13-17 yr old chavs.
    ex so whatssssssss uppppppp howw areeeee youuu 2dayyyy?

    • cary139
    • September 9, 2010, 7:50 pm
    Reply
  • 1

    Ohhh, whennn peopleeee talkkk likeee thissss it'sss liiiike sooo annoyinggggg.

    Reply
  • 1

    if we were frends i'd talk to you wenever you want :D

    • tacolad
    • September 18, 2010, 4:25 pm
    :D! I love you!
    - mackenzieBizzatch October 5, 2010, 4:56 pm
    haha aww :3
    <3
    - tacolad October 5, 2010, 5:02 pm
    What's yo name? :O
    <3

    (Fact: This post took me three tries to type, because it was typing in all caps...
    and I didn't realize Caps lock was on for about two minutes.)
    - mackenzieBizzatch October 5, 2010, 5:03 pm
    hahaha nick why? 0.o
    - tacolad October 5, 2010, 5:06 pm
    O.o I wanted to know? Of course. :)
    - mackenzieBizzatch October 5, 2010, 5:07 pm
    ohh..... wanna be frends on facebook? :D
    - tacolad October 5, 2010, 5:08 pm
    Mkay :D
    - mackenzieBizzatch October 5, 2010, 5:10 pm
    wats ur name??
    - tacolad October 5, 2010, 5:12 pm
    Mackenzie Lee Lester. Look for the blue picture, lol.
    - mackenzieBizzatch October 5, 2010, 5:13 pm
    Reply
  • 1

    Worse, that happens to me on MSN as well DX. Every. Damned. Day.

    • Bekenel
    • October 18, 2010, 1:16 pm
    Awwwh. D: Well don't worry, at least you have us sharenators!
    - mackenzieBizzatch October 18, 2010, 4:35 pm
    yeah, one bit of solace i suppose xD
    - Bekenel October 18, 2010, 9:48 pm
    Reply
  • 1

    Exactly!

    Reply
  • 1

    I just hate facebook full stop, it's damn addicting yet nothing ever happens...

    • SuDoku
    • October 19, 2010, 1:07 pm
    Only this shit happens xD
    - dogggy October 19, 2010, 1:27 pm
    I will give that guy a cookie for that...
    - SuDoku October 19, 2010, 1:31 pm
    More like bacon...
    - dogggy October 19, 2010, 1:33 pm
    Holy shit that's cool.
    - mackenzieBizzatch October 19, 2010, 1:35 pm
    Reply
  • 1

    Happens all the time to me. You say something, you wait 10 minutes, then the circle is grey. THEN THEY LOG OUT. I fucking hate it :<

    Reply
  • 1

    I really hate that

    • peace
    • December 28, 2010, 4:36 am
    Reply
  • 1

    I just made one, if you want i can add you

    Reply
Related Posts