Demotivationals by Country

mc1 - demotivationals by country

mc2 - demotivationals by country

mc3 - demotivationals by country

mc4 - demotivationals by country

mc5 - demotivationals by country

mc6 - demotivationals by country

mc7 - demotivationals by country

mc8 - demotivationals by country

mc9 - demotivationals by country

mc10 - demotivationals by country

mc11 - demotivationals by country

mc12 - demotivationals by country

mc13 - demotivationals by country

mc14 - demotivationals by country

mc15 - demotivationals by country

mc16 - demotivationals by country

mc17 - demotivationals by country

mc18 - demotivationals by country

You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 4

    i think im gonna need me a passport and take a vacation to sweden

    Reply
  • 3

    aka: people with no lives that don't get laid

    Reply
  • 3

    oh, i thought you were talkin shit about englandland lol im english too

    • Goober
    • March 21, 2010, 1:50 pm
    Reply
  • 3

    HELL FUCKING YEAH! ...we pwn xD

    • Goober
    • March 23, 2010, 12:18 pm
    Reply
  • 2

    ha ha thank you god for sweden ha ha

    Reply
  • 2

    what do you mean by 'not sure' just curious :)

    • Goober
    • March 19, 2010, 2:53 am
    Reply
  • 2

    Shut up and laugh at the pictures.

    • Goober
    • March 19, 2010, 2:54 am
    Reply
  • 2

    i mean i don't like the england (or englandland) image, coz im english and we aren't that creepy, we are creepy at times, just not that creepy!

    Reply
  • 2

    YES!!! RESPECT!!!

    Reply
  • 2

    it sez fifteen

    Reply
  • 2

    Lol @ England. +3

    • juniper
    • September 22, 2010, 5:01 pm
    Reply
  • 1

    if it's so damn funny why did you down rate this and the rest of my posts? is it the fuck you canada? told you not to look if you can't take a joke!

    Reply
  • 1

    Wtf is with you and saying first post you troll.

    Reply
  • 1

    just noobs that sit on sites all day for a meaningless first post...

    Reply
  • 1

    pedo

    • stewiz
    • November 17, 2009, 1:26 pm
    Reply
Related Posts