CAPTCHA COMICS!

1293139081770 - captcha comics!

1293139192160 - captcha comics!

1293139387517 - captcha comics!

1293139491299 - captcha comics!

1293139534924 - captcha comics!

1293139587311 - captcha comics!

1293139653197 - captcha comics!

1293139663214 - captcha comics!

1293139916424 - captcha comics!

1293140388274 - captcha comics!

1293140431902 - captcha comics!

You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 7

    (background: at home in bed,12 pm,parents asleep and im trying to be quiet)"who turgled?"***busted out laughing*

    • 720Z
    • December 23, 2010, 6:59 pm
    why are your parents asleep at 12 PM? lazy fuckers.
    - xRAYZ0Rx December 23, 2010, 7:30 pm
    Yeah! They should be cooking you food and cleaning the gutters 24 hours a day. LAZY FUCKERS!
    - Jozzoh December 24, 2010, 2:01 am
    12 PM is noon. LAZY FUCKER
    - iGreenDay December 24, 2010, 7:46 am
    Lmao, that one got me too! XD
    +1
    - HeartlessAngel December 24, 2010, 9:44 am
    and my keys being clickidy because of a chocolate milk accident didnt help
    - 720Z December 24, 2010, 7:45 pm
    Reply
  • 1

    aha the first one got me:) +2

    Reply
  • 1

    Damn thats smart

    Reply
  • 1

    woo this is awsome all today there have been amazing posts not a single one has been bad i have even made a good post not the snack one though.

    Reply
  • 1

    Bullatio lol +3

    • Pharmon
    • December 23, 2010, 2:07 pm
    Reply
  • 1

    my bad
    - thekitkatkid December 24, 2010, 11:41 am
    Nah, np. Your post is awesome too. I even +3'd it! :D
    - mostafagalal December 24, 2010, 12:24 pm
    haha thx just +3'd urs too
    - thekitkatkid December 24, 2010, 12:27 pm
    Reply
  • 1

    i don't get most of them
    is it a 4chan thing

    • hightec
    • December 24, 2010, 8:54 am
    no it's those spam blocker things put into comics
    - castlewarsisawsome December 24, 2010, 11:11 am
    o thank you
    - hightec December 25, 2010, 5:03 pm
    Reply
  • 1

    who turgled xD

    Reply
  • 1

    lol at the first one

    • peace
    • December 24, 2010, 4:07 pm
    Reply
Related Posts