Ash has enough

0803244 - ash has enough

  • mienftw
  • November 29, 2009, 7:56 pm
You might be interested

Comments

Reply Attach
  • 3

    lmao! "bitch be tripping balls!"
    the frame where he says "stay the hell out of my sight" looks like it was drawn Family Guy style

    Reply
  • 3

    ROFl
    In the game pikachu was actually really shit

    Reply
  • 2

    OMG pikachu looks like he has ADD and ash just blows a fuse and flips out on um lol if only this was in the show when i was forced to watch it with my nephew

    Reply
  • 1

    That is awesome! Ash obviously has like tourettes or something... +3

    Reply
  • 1

    fuckin team rocket man same shit over and over lol

    Reply
  • 1

    I love VGcats! they are hilarious

    • Xraxis
    • November 30, 2009, 7:00 am
    Reply
  • 1

    wow

    Reply
  • 1

    funny stuff +3

    Reply
  • 1

    so he has more balls than they do?

    i knew team rocket was gay

    • 720Z
    • March 2, 2010, 12:02 pm
    Reply
  • 1

    go family guy!

    Reply
  • 0

    Ha wow Team rocket does not want Pikachu that way they want to steal it

    • peace
    • January 18, 2010, 5:45 am
    Reply
  • -4

    in all fairness the game is shit so...

    • stewiz
    • November 30, 2009, 9:53 am
    Reply
Related Posts